Clicky

دفتر فروش: اصفهان-خیابان رودکی
​​​​​​​تلفن: 3-03137866682

​​​​​​​کارخانه:یزد- شهرک صنعتی مهریز
تلفن: 03532553376

مهمترین سمپاشی های باغات در پاییز

با فرارسیدن پاییز و خزان کردن برگها، درختان خودشون رو آماده میکنن تا به خواب زمستونی برن و برای یک شروع دوباره در بهار آماده بشن. با خزان برگها ما هم باید به فکر درختان باغ باشیم و خستگی آفات و بیماری ها رو از رو تنشون بشوئیم و تقویت کنیم تا نیروی از دست رفتشون رو دوباره به دست بیارن. تو این ویدئو چند تا از مهمترین سمپاشی های ضروری و کلیدی در فصل پاییز رو خدمتتون ارائه کردیم اگر سمپاشی از قلم افتاده ممنون میشم آخر صفحه برامون بنویسین و ارسال کنید.

فقط قبل از دیدن ویدئو چند تا نکته رو یادآوری کنم:

1. بهداشت باغ در پاییز میتونه در کاهش جمعیت آفات و بیماری های درختان میوه خیلی مهم باشه، پس بعد از هرس درختها و حذف شاخه های آلوده به آفات و بیماری حتما برگها، شاخه ها و میوه های آلوده رو جمع کنید و در سریعترین زمان ممکن اونها رو بسوزونید تا فرصت تکثیر و انتشار نداشته باشن.

2. حتما دقت کنین اصول سمپاشی رو رعایت کنید هرچی درصد بیشتری از اصول رو رعایت کنید نتیجه سمپاشی رضایتبخش تر خواهد شد. استفاده از آب با کیفیت، استفاده از کود و سم با کیفیت، رعایت زمان سمپاشی به دور از بارندگی، رعایت دُز مناسب سمپاشی و محلولپاشی، استفاده از تجهیزات خوب سمپاشی و ... از مهمترین نکات سمپاشی هستن که تو ویدئو هم بهشون اشاره شده

3. از محلولپاشی فروت ست غافل نشین با این محلولپاشی کوچیک و کم هزینه تو فصل باردهی میتونین کلی سود ببرین. پیشنهاد ما به شما محلولپاشی با پلنت گارد فروت ست 10-6-7 هست که علاوه بر تقویت فروت ست گیاه رو در برابر سرما هم مقاومتر میکنه.

مهمترین سمپاشی های باغات در فصل پاییز: