Clicky

دفتر فروش: اصفهان-خیابان رودکی
​​​​​​​تلفن: 3-03137866682

​​​​​​​کارخانه:یزد- شهرک صنعتی مهریز
تلفن: 03532553376

نقش کود نیتروکالیکس در افزایش عملکرد کیفی و کمی پیاز

نقش کود نیتروکالیکس در افزایش عملکرد کیفی و کمی پیاز
آشنایی با محصول پیاز               پیاز محصول با ارزشی است و میزان عملکرد آن و کیفیت محصول از نظر اقتصادی بسیار مهم است. بزرگترین کشورهای تولید کننده پیاز عبارتند از چین، هند، ایالات متحده، ژاپن، شوروی سابق و اسپانیا. کیفیت محصول شامل اندازه، ظاهر، حساسیت در برابر خسارت قارچ­های ثانویه و انبارمانی آن می ­باشد. عوامل زیادی شامل مدیریت تغذیه، آفات و شرایط اقلیمی …
ادامه مطلب

هیومیک اسید و نقش آن در کشاورزی

هیومیک اسید و نقش آن در کشاورزی
در این ویدئو نحوه تشکیل هوموس و تبدیل آن به هیومیک اسید، نقش هیومیک اسید در گیاه و خاک، نحوه تاثیر هیومیک اسید بر تغذیه گیاه و مزایای مصرف هیومیک اسید در خاک به صورت تصویری ارائه شده است.
ادامه مطلب

مزیت کودهای تولید شده به روش هموژنایزر

مزیت کودهای تولید شده به روش هموژنایزر
کودهای تولید شده به روش هموژنایزر با دستگاه اسپری درایر کاملا یکنواخت بوده و از خلوص، کیفیت و اثرگذاری بالایی برخوردار است. تکنیک اسپری درایر (spray dryer) تغییری در شیمی ترکیب ایجاد نکرده و تنها با تغییر مورفولوژی پودر و افزایش سطح تماس موجب افزایش حلالیت ترکیب و همچنین افزایش اثرگذاری آن در گیاه می شود.کودهای تولیدشده به این روش کاملا همگن هستند، به طوری که فرمول ارائه شده برای کود در یکدانه از کود هم صدق می کند، بنابراین کودهای تولید شده به این روش از اثرگذاری بالایی برخوردار بوده و به دلیل خلوص و حلالیت بالا برای مصارف محلولپاشی نیز قابل استفاده هستند.
ادامه مطلب